ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλής σε συνέντευξή του στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega» του τηλεοπτικού σταθμού MEGA ανέφερε ότι η Κυβέρνηση θα προχωρήσει σε αυστηροποίηση του ΚΟΚ, όχι όμως βάζοντας υψηλά χρηματικά πρόστιμα, αλλά βάζοντας αυστηρές ποινές, ενώ αλλάζει και το σύστημα εξετάσεων οδήγησης, για να αντιμετωπιστούν προβλήματα διαφθοράς με τη βοήθεια και της τεχνολογίας, όπως πχ με τη χρήση καμερών. Στόχος είναι, πρόσθεσε, να υπάρχει ένα αξιόπιστο σύστημα εξετάσεων και όσοι παίρνουν το δίπλωμα οδήγησης, να ξέρουν όντως να οδηγούν, καθώς όπως σχολίασε: «Έχουμε ένα ελληνικό φαινόμενο. Στην Ελλάδα, πολλοί πρώτα παίρνουν το δίπλωμα και μετά μαθαίνουν να οδηγούν. Πρέπει να γίνεται το αντίθετο».

Όσον αφορά στο θέμα των προστίμων και των ποινών στο νέο ΚΟΚ, εξήγησε αναλυτικά ότι συνήθως στην Ελλάδα η λογική ήταν εξοντωτικά χρηματικά πρόστιμα για παραβάσεις του ΚΟΚ, μία πολιτική κοινωνικά άδικη, διότι ήταν σαν η Πολιτεία να έλεγε πως όποιος έχει λεφτά κάνει ό,τι θέλει, αλλά και αναποτελεσματική, καθώς τα υψηλά χρηματικά πρόστιμα καταλήγουν να μην επιβάλλονται. Αντίθετα, με το νέο ΚΟΚ, θα υπάρχουν αυστηρές διοικητικές ποινές, όπως αφαίρεση άδειας οδήγησης για μεγάλο χρονικό διάστημα, εάν η παράβαση αφορά τη συμπεριφορά του οδηγού, ενώ εάν η παράβαση αφορά το όχημα (πχ να μην έχει περάσει ΚΤΕΟ) θα αφαιρούνται οι πινακίδες.

Έμφαση έδωσε ο κ. Καραμανλής και στην οδηγική παιδεία, τονίζοντας ότι για πρώτη φορά θα γίνονται μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία, κάτι που έπρεπε να γίνει εδώ και πολλά χρόνια.

Όσον αφορά στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Οδική Ασφάλεια, που παρουσιάστηκε χθες, ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι παλαιότερα γινόταν αποσπασματικές κινήσεις στον τομέα αυτό, ενώ τώρα συγκροτείται ένα συνολικό σχέδιο, που εδράζεται στο τετράπτυχο: Ασφαλείς δρόμοι, κυκλοφοριακή παιδεία, υπεύθυνοι οδηγοί και δίκαιοι, αλλά αυστηροί, κανόνες για όλους.

Τόνισε ότι στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έγινε εντατική δουλειά, προκειμένου να εντοπιστούν 7.000 επικίνδυνα σημεία, σε συνολικό μήκος 200 χιλιομέτρων, σε όλο το επαρχιακό και δευτερογενές δίκτυο της χώρας, όπου γίνονται θανατηφόρα ατυχήματα, ώστε να γίνουν σε αυτά οι αναγκαίες παρεμβάσεις, με χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.

Αναφέρθηκε επίσης στο Πάτρα – Πύργος, ένα «σύγχρονο γεφύρι της Άρτας», όπως είπε. Σημείωσε ότι αυτή η Κυβέρνηση «ξεμπλόκαρε» το έργο, δεν κάθεται όμως «με σταυρωμένα χέρια» μέχρι να ολοκληρωθεί, αλλά κάνει κάτι πρωτοφανές για τα ελληνικά δεδομένα: Επενδύει 30 εκατομμύρια ευρώ για διορθώσεις στα επικίνδυνα σημεία του υφιστάμενου δρόμου.

Πηγή: Taxheaven

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
Email
Print

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατη Νομοθεσία

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατες Νομολογίες

Νέες Παραλαβές

On Key

Πρόσφατα Άρθρα

ΣτΕ: Νόμιμες οι εκλογές στον Δήμο Αλεξάνδρειας Ημαθίας – Αναιρέθηκε η απόφαση με την οποία είχε κριθεί ότι οι δημοτικές εκλογές θα έπρεπε να επαναληφθούν

ΣτΕ: Νόμιμες οι εκλογές στον Δήμο Αλεξάνδρειας Ημαθίας – Αναιρέθηκε η απόφαση με την οποία είχε κριθεί ότι οι δημοτικές εκλογές θα έπρεπε να επαναληφθούν

μέλη οικογένειας συνταξιούχου ΟΑΕΕ

ΣτΕ: Σύμφωνες με το ενωσιακό δίκαιο οι ρυθμίσεις για αναδιοργάνωση του συστήματος υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας και τον θεσμό του προσωπικού γιατρού

ΣτΕ: Σύμφωνες με το ενωσιακό δίκαιο οι ρυθμίσεις για αναδιοργάνωση του συστήματος υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας και τον θεσμό του προσωπικού γιατρού